Listing 1 - 10 of 11 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
- Thema's schooljaar 5, les 1 tot 5 : Voorrang - Fietsen met licht - Kruisen en inhalen - Snelheid, remmen en stoppen - In groep stappen of fietsen. - Thema's schooljaar 6, les 1 tot 5 : Verkeerstekens voor fietsers - Uitkijken voor vrachtwagens - Fietsen aan de overweg - Fietsen op een kruispunt en op een rotonde - Afslaan en teken geven
478.2 --- verkeersopvoeding --- Verkeersopvoeding : basisonderwijs --- Verkeer : basisonderwijs --- Verkeersopvoeding --- Schoolbooks - Didactic material --- 371.67 --- 373.5 --- Leerboeken. Wetenschappelijk instrumentarium. Cartografische hulpmiddelen --- Lager en basisonderwijs --- 371.67 Leerboeken. Wetenschappelijk instrumentarium. Cartografische hulpmiddelen --- schoolboeken --- didactiek basisonderwijs - verkeersopvoeding
Choose an application
- Thema's :Octopus op de stoep - Octopus en het zebrapad - Octopus wordt gezien in het verkeer - Octopus in de auto en in de bus - Octopus leert de verkeersborden - Octopus kijkt en luistert naar het verkeer - Octopus achter op de fiets - Octopus fietst - Octopus en de verkeerslichten - Octopus kent de politieman en de gemachtigd opzichter.
Choose an application
- Thema's schooljaar 3 : Oversteken op een kruispunt en een rotonde - Te voet in het donker - Fietsen op een zebrapad - Voorrang aan rechts - De fietsuitrusting - Thema's schooljaar 4 : Fietsen op rijbaan en bermen - Voorbij een hindernis stappen of fietsen - Voorrangsborden - Een kruispunt dwarsen bij een agent - Een kruispunt dwarsen bij een verkeerslicht
Choose an application
- Thema's :Octopus op de stoep - Octopus op de stoep - Octopus en het zebrapad - Octopus wordt gezien in het verkeer - Octopus in de auto en in de bus - Octopus leert de verkeersborden - Octopus kijkt en luistert naar het verkeer - Octopus achter op de fiets - Octopus fietst - Octopus en de verkeerslichten - Octopus kent de politieman en de gemachtigd opzichter.
Choose an application
De maatschappelijke kostenbatenanalyse van de drie effectieve projectmodellen reiken lokale besturen handvaten aan om projecten rond begeleiding en kwaliteitsvolle kinderopvang op te starten. En dit zowel op korte als langere termijn. Deze modellen werden geïnitieerd vanuit de lokale samenwerkingsverbanden en het Kinderarmoedefonds heeft deze initiatieven onderzocht en ondersteund gedurende meerdere jaren. De meerwaarde van deze modellen is nu onderbouwd met kwantitatieve en kwalitatieve data. En wat blijkt? Investeren in deze projectmodellen loont.
Choose an application
- Thema's schooljaar 5 : Voorrang - Fietsen met licht - Kruisen en inhalen - Snelheid, remmen en stoppen - In groep stappen of fietsen. - Thema's schooljaar 6 : Verkeerstekens voor fietsers - Uitkijken voor vrachtwagens - Fietsen aan de overweg - Fietsen op een kruispunt en op een rotonde - Afslaan en teken geven
Choose an application
- Thema's schooljaar 1 : 1. Passagier in de auto en op de fiets - 2. Gezien worden - 3. Oversteken op een zebrapad - 4. Oversteken in een rechte straat - 5. Oversteken bij een agent of een gemachtigd opzichter - Thema's schooljaar 2 : 6. Stap op de beste plaats - 7. Verkeerstekens - 8. Oversteken bij verkeerslichten - 9. Oversteken aan een overweg - 10. Op de fiets.
Listing 1 - 10 of 11 | << page >> |
Sort by
|